Marketingul a ajuns la un alt
nivel in ziua de azi promovand tot felul de idei, care mai de care mai
creative, insa uneori, tot metodele clasice de promovare sunt cele care promit
mai multa eficienta. De asemenea, majoritatea solutiilor impun bugete
generoase, de care majoritatea firmelor nu dispun, astfel ca o metoda
traditionala este apelarea la inscriptionari autoturisme.
Costuri minime
In primul rand, costurile sunt
accesibile pentru toate buzunarele si variaza in functie de dimensiunile
autocolantului utilizat. Totusi, cateva sute de lei sunt mai mult decat
suficiente in majoritatea situatiilor, motiv pentru care orice firma isi
permite inscriptionarea flotei de masini.
Usor de aplicat
Un alt avantaj important este
reprezentat de faptul ca procedura este una foarte simpla, astfel ca in
decursul unei singure zile pot fi inscriptionate mai multe masini. De asemenea,
totul se desfasoara in cele mai bune conditii, in ateliere bine pregatite,
astfel incat toti clientii sa se bucure de solutii grozave si sa fie pe deplin
multumiti de rezultate.
Creativitate
Aceasta reprezinta ocazia ideala
pentru toate companiile sa isi puna creativitatea la incercare, intrucat cu cat
sunt mai inedite ideile, cu atat acestea vor atrage atentia tuturor
participantilor la trafic, fie ca este vorba despre ceilalti soferi, fie de pietoni.
Fie ca este vorba despre logo-uri, date de contact sau diferite imagini, toate
acestea pot fi inscriptionate pe diferite elemente de caroserie ale
autoturismelor, de la portiere, luneta, spoilere, capota si nu numai.
Durabilitate
De asemenea, nu numai ca
procedura este una reversibila, insa in functie de calitatea autocolantului
ales, inscriptionarea se va prezenta in cele mai bune conditii chiar si mai
multi ani, fara a fi afectata de precipitatii, ploi, ninsori sau alti factori.
In plus, atunci cand se doreste, autocolantul poate fi inlaturat in cel mai
scurt timp, fara nicio bataie de cap.
Comentarii
Trimiteți un comentariu